Daj dziecku radość :)

czwartek, 8 stycznia 2015

Szczęściara!

"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. (...)" 
Phil Bosmans 


 Z dnia na dzień coraz bardziej uświadamiam sobie, że jestem cholerną szczęściarą. 
Taką, której można zazdrościć, tego, że ma wszystko czego do szczęścia potrzeba!
Mam wspaniałą rodzinę. Mąż i syn - dwóch najważniejszych facetów w moim życiu. 
Ten najmłodszy to już w ogóle zawładnął moim sercem! 



Czuje się szczęśliwa mając ich przy boku. Uwielbiam kiedy razem we trójkę leżymy na rozłożonej kanapie i oglądamy M jak Miłość. Tak, Maks leży z nami na swojej podusi i ogląda :)! Albo, kiedy w niedzielne poranki jemy śniadanie we trójkę! <3! Do tego idealnego obrazka brakuje tylko jeszcze jednego małego Bąbelka. (O moich przemyśleniach na temat kolejnego dziecka poczytasz tu ->klik).


Mam kochanych rodziców, rodzeństwo na które mogę liczyć. Rodzina zawsze była, jest i będzie dla mnie najważniejsza.  
Mamy mieszkanko, nawet fajne. Maks może biegać ile wlezie, sąsiedzi nie narzekają na hałasy, no bo jakże dziadkowie mogą narzekać na najmłodszego wnuka ;)? Ba! Słysząc te piski i tuptania Dziadek B. nie może się powstrzymać, żeby nie przyjść i nie zobaczyć co ten mały rozbójnik robi. Maks wtedy napada na dziadka, pokazuje mu wszystkie zabawki po kolei, które leżą w obrębie metra i nie pozwala już wyjść
Zdrowie dopisuje, wiadomo idealne nie jest, tu boli, tu łupie, jak każdego ;) Ale generalnie jest ok i oby tak dalej!
 Podsumowując mam rodzinę, dom, zdrowie, pupki mamy czym wozić, w sklepie mamy czym zapłacić, lodówka pusta nie stoi, no i czego mi więcej potrzeba? Nowy laptop, bo stary ledwo zipie? Większe auto? Własny dom? Wiadomo mogłabym wymieniać w nieskończoność rzeczy, dzięki którym byłabym szczęśliwsza jeszcze bardziej. Ale chyba nie można mieć wszystkiego? Prawda? Skłamałabym gdybym powiedziała, że nie lubię nowych ciuchów lub, że nie lubię się otaczać ładnymi rzeczami, ale rzeczy materialne są u mnie na drugim planie. Doceniam to jakie mam szczęście mając to co mam! Lubię wieść swoje spokojne życie z ukochanymi osobami, cieszyć się każdą chwilą spędzoną razem. 






Instrukcja jak dodawać komentarze na końcu wpisu: klik

Pozdrawiam, do następnego ;) !





1 komentarz:

  1. Fajnie poczytać coś pozytywnego ;) oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię!