Daj dziecku radość :)

sobota, 14 lutego 2015

A było to tak....

 Dawno, dawno temu... czyli jakiś miesiąc temu przybyli do nas goście - Wiktoria, Oluś i ich Mama. Na Kowalskich salonach odbywał się Festiwal Mleka! Wow! Owy napój lał się strumieniami. 



Podczas, gdy Mamy kawkowały, Maks ze swoją koleżanką Wiktorią zajęli się testowaniem mleka. Do wyboru mieli dwa smaki: waniliowy i miodowy. Wiktorcia wypiła wszystko co miała w kubeczku. Przetestowała mleko w każdy możliwy sposób: wygląd, smak, zapach oraz to jak się rozciera podłodze ;). Za to Maks wziął łyka i uciekł bawić się grzechotkami Olka, Ci faceci! Najmłodszy uczestnik również wcinał mleczko, tylko te z maminego źródełka :)

Na Festiwal Mleka zaproszeni byli również inni mali uczestnicy, jednakże paskudne choróbska uziemiły ich w domkach.

Przez ostatnie kilka tygodni miałam, stfu! Maks miał okazję testować mleko Nestle Junior. Niestety Maksio spróbował tylko odrobinę mleczka - musimy uważać z nabiałem. Choć o dziwo po tych próbach nie zauważyłam zmian skórnych. 
Resztę mleka rozdaliśmy znajomym mamom, szczególnie tym które nie mogły przybyć na Festiwal Mleka :) 
Dodatkowo mamy dostały ulotki na temat Nestle Junior. 





Jak to się stało, że wzięłam udział w testowaniu mleka Nestle ?
Od jakiegoś czasu jestem ekspertem Streetcom. Prowadzą oni kampanie marketingu rekomendacji. Co to znaczy? Wybierają ekspertów ze swojej społeczności. Dostarczają im pełnowartościowe produkty i próbki do testowania dla znajomych. W zamian ekperci przesyłają opinie o produktach - swoje, swoich znajomych. Fajne, nie? :) Każdy może dołączyć do streetcom TU!

Otrzymałam maila z wiadomością, że zakwalifikowałam się do kampanii, trzy dni później była u mnie paczka:

Znalazłam w niej dwa opakowania mleczka: jedno waniliowe, drugie o smaku miodowym, ulotki dla innych mam, oraz przewodnik ambasadora w którym mogłam znaleźć najważniejsze informacje dotyczące testowanego produktu, np.

  • dwa kubeczki mleka modyfikowanego Nestle Junior (250ml każdy) pokrywają 100% zapotrzebowania na wapń i co najmniej 75% zapotrzebowania na żelazoŻelazo przyczynia się do prawidłowego rozwoju funkcji poznawczych u dzieci, a wapń i witamina D potrzebne są do prawidłowego rozwoju kości. Oho! Taka jestem teraz mądra!

W przewodniku Ambasadorki znalazłam również ciekawe propozycję śniadań, obiadów i  deserów z zastosowaniem mleka Nestle, podzielę się kilkoma z Wami, a co mi tam: 

Śniadanko: Jajecznica na parze ze szczypiorkiem.
Składniki:
 - 1 jajko
- płaska łyżka masła
- łyżeczka posiekanego szczypiorku
- łyżeczka mleka modyfikowanego, np. Nestle Junior o smaku naturalnym.
Szczypior myjemy i drobno kroimy. Gotujemy wodę w garnku. Spodeczek smarujemy masłem i wstawiamy do garnka z wrzątkiem. Na spodeczek wbijamy jajko i starannie mieszamy do ścięcia się białka. dodajemy mleko modyhikowane. Przed podajiem posypujemy szczypiorkiem.

Obiadek: Kluski lane na mleku modyfikowanym.
Składniki: 
- 5 miarek mleka modyfikowanego.
- 150 ml wody przegotowanej
- 5 łyżeczek mąki pszennej
- 1 jajko
Sproszkowane mleko mod. rozprowadź w połowie chłodnej wody. Jajko wymieszaj z mąką i 3 łyżeczkami wody. Pozostałą wodę zagotuj.  Na gotującą się wodę  wlewaj cienkimi strumieniami masę z jajka i maki. Zagotuj całość. Na koniec dodaj rozpuszczone w wodzie mleko modyfikowane.

Deserek: Mleczny budyń.
Składniki: 
- 3 miarki mleka modyfikowanego
- 90 ml przegotowanej wody
- 2 łyżeczki mąki ziemniaczanej
- pół żółtka
Do części przegotowanej i ostudzonej wody wymieszać mąkę ziemniaczaną i żółtko. Ciągle mieszając zagotować. Na pozostałej części wody przygotować mleko modyfikowane. Dodać do gęstniejącej papki i dokładnie wymieszać. Można podawać z owocami lub przecierem owocowym.


Jaka jest moja opinia na temat mleka Nestle Junior ?
- Bogaty skład: w tym ważne żelazo, wapń, witamina D oraz inne witaminy i składniki mineralne. Super!
- Warianty smakowe, ekstra!
- Przyjemny zapach.
- Dobre w smaku, bardziej smakuje MI waniliowe ;) - tylko próbowałam ;)!!!!
- Mleko dobrze się rozpuszcza.
- Zawiera cukier... nie każdą mamę to ucieszy. Jednakże raz na jakiś czas można podać maluchowi takie mleko, choćby dla urozmaicenia diety. 
- Dobra cena! Opakowanie mleka kosztuje około 15 zł.

Uwaga! W najbliższym czasie odbędzie się konkurs, w którym będziecie mogli wygrać Mleko Nestle Junior o smaku waniliowym. Szczegóły już wkrótce :) 

2 komentarze:

  1. Hehe, oto jesteśmy :) Małej Wiktorci mleczko miodowe Nestle baaaardzo smakowało. Była nim naprawdę zachwycona. A w domu wypijała go więcej niż bezsmakowego mleka.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię!