Daj dziecku radość :)

sobota, 10 stycznia 2015

Skrzynia skarbów

 Od pewnego czasu poza sprzątaniem , gotowaniem i opieką nad Maksem, zajmowałam się czymś jeszcze. Pomysł zrodził się już rok temu, było wiele koncepcji, w końcu JEST!
Kiedy tylko wyszły z rąk Dziadka B. i znalazły się u nas w domu poczułam ten zapach - zapach lasu, drewna...




 Praktyczne pudła na zabawki, czy inne bibeloty. Nowoczesne wzory idealnie wpasowują się do dziecięcych pokoi, nowoczesnych salonów. Nasz Maks kiedy dopadł pudło jeździł z nim po całym pokoju. Podjechał do swojej niemałej kolekcji zabawek, wpakował połowę do pudła, pojechał i słuch po nim zaginął.... Zaraz było słychać hałasy z kuchni - przeładowywał zabawki z pudła do pralki.



Pudła wykonane są z naturalnego drewna, lekko przemalowane dla lepszego wizualnego efektu. Funkcjonalne, wypasione po prostu! W Biedronce nie kupisz ;)! 


Więcej informacji na temat skrzynek znajdziesz na moim fanpage'u  KLIK.





1 komentarz:

  1. bardzo łądne skrzynie- ja do pokoju mojego Synka również robiłam z mężem podobne skrzynie- tylko chyba większe :) baaardzo praktyczna sprawa:) zapraszam do obejrzenia:) daj znać jak ci się podobają :)
    http://shekoku.blogspot.com/2014/11/pokoj-oddany-do-dyspozycji.html

    serdecznie pozdrawiam :) S.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię!