Daj dziecku radość :)

niedziela, 25 stycznia 2015

Oto jest!

Obiecałam Wam premierę czegoś nowego tak więc TADAAM TADAAM (fanfary!!!).



 Przez kilka ostatnich dni Dziadek B. siedział przy maszynie i szył! To jest dopiero Dziadek, nie?
Dla swoich wnuków chyba zrobiłby wszystko! A cóż ten dziadek szył? Wigwam/tipi różnie to się nazywa. Chciałam zrobić go sama, ale nie wiedziałam jak się mam do niego zabrać. Tak więc mnie zostało tylko go udekorować stemplami z ziemniaka i zrobić girlandę z włóczkowych pomponów. Planuje owe pomponowe girlandy robić na zamówienie, oho! Można wybierać kolory, ilość pomponów. Więcej informacji znajdziecie TU.





 Kiedy sprawdzaliśmy wielkość tipi, Maks od razu wparował do środka i chichrał się swoim słodkim śmiechem. Gotowy "domek" postawiliśmy wieczorem, rano jak Maks wstał to wszedł do środka i nie chciał wychodzić, dopiero jak zjadł tam śniadanie, to odpuścił i opuścił swoje nowe włości, chociaż na chwilę ;) 
Ostatnio były u mnie na noc moje siostrzenice, nockę wiadomo gdzie spędziły - "w bazie" :) ! 





Udanej niedzieli, kochani! 



9 komentarzy:

  1. Jakie te Wasze dzieci juz duze, Twoj synus i Agi coreczki. Milo czasami tutaj zajrzec i zobaczyc co u Was slychac. Dziekuje Ci Malwina za ta mozliwosc.
    A dziadek Bogdan to najwspanialszy dziadek na swiecie. Na medal.
    Pozdrawiam. Kuzynka Ela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że czytasz mój blog :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ekstra to Tippi i pomopony oczywiscie tez!!! My zrobimy latem na tarasie, teraz z brzuchostwem nic mi sie nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dzieciaki mają dużo frajdy z takiego Tippi :)

      Usuń
  3. Rewelacja...Ile bym dała za takiego dziadka;) I szyć potrafi :)

    Dzieci mają swój cudowny kątek - podziwiam. Nie ma to jak własnoręcznie robione dzieło..

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadka Maks ma genialnego :) ! Zapraszam częściej na Babkowy blog ;)

      Usuń
    2. a będę wpadać, będę ;)

      Usuń
  4. Świetne tipi i te pompony bombowe :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię!