Daj dziecku radość :)

niedziela, 7 grudnia 2014

Mój pierwszy raz...

 Dobry wieczór! 

 Nazywam się Malwina, a Ty? Bardzo się cieszę, że tu trafiłeś i czytasz moje "wypociny". 
                          Och… Nawet nie wiesz jak ciężko jest napisać pierwszy wpis na blogu!
Chcę na tym blogu pokazać Ci mojego synka i męża, nasze „wycieczki” po okolicy, pomysły na dekoracje, czasami wrzucę jakiś przepis. Ot tak.. Takie moje codzienne, a jakże cudowne życie. 
Poniżej wrzucam zdjęcia z niedzielnego 
wypadu nad jezioro Lubowidz (mamy do niego 10 minut na piechotkę :) )










 Jestem wielką szczęściarą, że mam takich chłopaków obok siebie, taką rodzinę. 
Małżeństwem jesteśmy od ponad 3 lat, a znamy się od prawie 10. ** jak to zleciało! 
Nasz Pimpuś urodził się 22 sierpnia 2013. 
Nie zamieniłabym swojego życia na żadne inne, chociaż nie zawsze jest tak jakbym chciała. 
Kłócimy się - jak wszyscy, godzimy się - jak wszyscy, mamy problemy - jak wszyscy.
Jednakże uważam, że rodzina i zdrowie to najcenniejsze, co możemy mieć. 


 Mam nadzieję, że zajrzysz tu czasami. Dobrej nocy. Do kolejnego wpisu! 




2 komentarze:

Chętnie poznam Twoją opinię!