Daj dziecku radość :)

wtorek, 3 marca 2015

Babkowe cuda część I.

  Dawno, dawno temu na podmiejskich terenach polskiej wsi mieszkała Babka. 
Babka ta, mieszkała w białej chatce. Całymi dniami ganiała po niej za małym urwisem. W wolnych chwilach sprzątała, szykowała posiłki dla swojej rodziny, próbowała pisać bloga. A kiedy już miała iść spać, to spać nie mogła...leżąc wieczorem w łóżku - rozmyślała: "Hmm...cóż ja jeszcze mogę stworzyć?!". 

W końcu, kiedy kilka pomysłów zrodziło się w babkowej głowce, trzeba było zakasać rękawy i zapukać do Świątyni Dziadka B. (czyt. stolarni). 


Minęło kilka dni, a w sumie bardziej wieczorów... i tak oto powstały nowe babkowe cudeńka :




Drewniane domki:















Wąsiaste wąsy:





Domek pomalowany farbą tablicową:


Chmurka pomalowana farbą tablicową:


Drewniana duża skrzynia, nazwana przeze mnie "Owocówką". (Możliwość montażu kółek):



UWAGA! To tylko część, kolejne cudeńka wrzucę za kilka dni!

O ceny moich wyrobów możecie dopytywać na fanpage'u Babki :) Są wyjątkowo niskie! A taki... wiosenny powiew dobroci ;)

Jeśli masz ciekawy pomysł na drewnianą dekorację, półkę, szafkę, ogółem czego tylko Twa dusza zapragnie - zgłoś się do mnie :) ! Stworzę ją dla Ciebie w przystępnej cenie. 







5 komentarzy:

  1. Piękne domki, piękne wąsy, wszystko piękne :) Jaka Ty Babko jesteś kreatywna. Czekam z niecierpliwością na część II. Może mnie czymś natchniesz i stworzę sama jakieś cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie domki i chmurki:) U mnie saute- jedynie pomalowane lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! :D
    Czekam na dalszą część :)

    Zapraszam do mnie ;*'
    http://klaudddusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności. zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię!